Vertės pasiūlymo kūrimas: ką turi žinoti socialinis verslininkas?

Vystantys ar kuriantys socialinį verslą turėtų ne tik rasti sprendimus, kaip spręsti visuomenės problemas, kurti socialinį pokytį ir poveikį, bet taip pat apgalvoti, kaip savo veiklą paversti sėkminga ir pelninga.

Siekiant verslo sėkmės, svarbu išsigryninti savo veiklos idėją ir sukurti tokį vertės pasiūlymą, kuris patenkintų vartotojų poreikius. Atminkite – vartotojas pirmiausia perka jūsų produktą dėl to, kad tiki, jog jūsų siūlomas sprendimas padės jam išspręsti tam tikrą problemą.

Renginio metu pranešėjas Gražvydas Kaminskas papasakos:
• kaip nustatyti vartotojų poreikius?
• kaip užtikrinti, kad jūsų turimas/kuriamas produktas ar paslauga atitinktų vartotojų poreikius?
• kaip vyksta produkto ar paslaugos vertės kūrimo procesas?

Renginio metu taip pat išgirsite Lietuvoje veikiančių socialinių verslų sėkmės istorijas. Kaip savo veiklą pradėjo, kokias socialines problemas sprendžia ir kokias paslaugas bei prekes siūlo, papasakos:
• „Our Pocket Hero”
• „Galių dėžutė”
• „Dūšios”

Pranešėjas Gražvydas yra „NFQ Technologies“ rinkodaros vadovas. Gražvydas padeda įmonėms išsigryninti savo produktus, rinką, apžvelgti konkurencinę aplinką bei suplanuoti būdus, kaip pasiekti savo klientus ir generuoti pardavimus.

KADA? Lapkričio 30 d., 14-16 val.
Užsiprenumeruokite priminimą apie renginio transliaciją: https://bit.ly/2YI9IQ6

Transliacija vyks „Socialinis verslas” paskyroje: https://www.facebook.com/socialinisverslas


Renginį organizuoja „Versli Lietuva“.
„Įjunk poveikį“ projektą įgyvendina „Versli Lietuva“ kartu su partneriais „NVO Avilys“, „Geri norai“ bei Europos socialinio verslumo ugdymo ir inovatyvių studijų institutu.Ši renginys yra socialinio verslo iniciatyvų skatinimo projekto Klaipėdos apskrityje, siekiančio „įjungti poveikį“ dalis. Projektas finansuojamas 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos lėšomis. Daugiau informacijos: http://ijunkpoveiki.lt/