Aktyvuok savo socialinio verslo potencialą!
Dalyvauk specialiai socialiniams verslininkams sukurtoje verslo akceleravimo programoje.
Socialinio verslo akceleravimo programa – tai Inovacijų agentūros sukurta ir praktiniais pavyzdžiais paremta, intensyvi bei įtraukianti mokymų programa. Ši programa skirta padėti socialiniams verslininkams visapusiškai sustiprinti savo verslo kompetencijas ir pagreitinti savo socialinio verslo augimą.
Nepraleisk progos – dalyvauk, tobulėk ir maksimalizuok savo socialinio verslo potencialą!
Socialinio verslo akceleravimo programa:
Intensyvi 1,5 mėn. trukmės programa
Socialiniam verslui svarbiausios temos
Galimybė dalyvauti užsienio stažuotėje
Ekspertų verslo konsultacijos
Verslo pažinčių renginys
Registracija į programą
Kodėl verta dalyvauti?
- Aptarsime visas socialiniam verslininkui svarbiausias temas: nuo verslo modelio sudarymo iki poveikio matavimo
- išgryninsite savo socialinio verslo modelį
- parengsite įėjimo į rinką ir pardavimų strategiją
- išmoksite, kaip į savo veiklą integruoti inovacijas
- įsivertinsite savo finansavimo galimybes
- suplanuosite savo verslo finansus
- parengsite rinkodaros ir komunikacijos planą
- išmoksite matuoti savo socialinio verslo poveikį
- įgysite tinklaveikos pagrindus
- sužinosite, kaip profesionaliai pristatyti savo socialinį verslą
Galimybė dalyvauti užsienio stažuotėje
Net 5 programos dalyviai turės progą dalyvauti užsienio stažuotėje ir įgyti tarptautinės patirties! Ši 3-5 dienų stažuotė – tai galimybė susipažinti su tarptautine socialinio verslo ekosistema, užmegzti naujas pažintis bei praplėsti akceleravimo metu įgytas kompetencijas.
Akceleravimo programos mokymų temos
Socialinio verslo vystymas
Socialinio verslo veiklos modeliai, misijos formulavimas, problemos analizė, vertės pasiūlymo kūrimas, tikslinės grupės identifikavimas, verslo aplinkos vertinimas bei verslo vystymo planas.
Pardavimai
Pardavimų ir įėjimo į rinką strategijos, pardavimų vystymas, pozicionavimas, klientų ir rinkų išgryninimas, pardavimų plano rengimas.
Finansavimo planavimas
Kaštų analizė, savikainos skaičiavimo principai, finansų planavimas, biudžetai, finansiniai įrankiai.
Partnerystės ir investicijos
Partnerystės su išorės partneriais, tarptautinės partnerystės, investicijų pritraukimas, projektinės veiklos, bendradarbiavimas su savivaldybėmis.
Rinkodara ir komunikacija
Rinkodaros priemonės ir metodai, rinkodaros plano rengimas, komunikacija tikslinei grupei, elektroninės rinkodaros įrankiai, prekės ženklo valdymas, vartotojo kelionė.
Inovacijos
Socialinio verslo inovacijos, tvarus organizacijos valdymas, poveikio matavimas.
Socialinio verslo pristatymas
Profesionalus verslo pristatymo parengimas (angl. pitch), veiklos reprezentavimas.
Kaip vyksta programa?
- Tai 1,5 mėn. trukmės programa, kurios dalis mokymų vyksta nuotoliniu būdu, dalis – gyvai (konkreti gyvų mokymų vieta derinama su dalyviais)
- Programą sudaro 6 paskaitos ir tinklaveikos renginys
- Programos metu dalyviams skiriamas individualus dėmesys, kadangi programoje dalyvauja ne daugiau kaip 15 socialinių verslų atstovų
- Programa vyks rugsėjo-spalio mėnesiais
- Mokymai vyksta 1 kartą per savaitę, preliminariai 10-16 val. Detalus mokymų grafikas skelbiamas artėjant programai.
- Programą užbaigia gyvas baigiamasis renginys, skirtas verslo pažinčių mezgimui, partnerių paieškai
- Programos metu atrenkami 5 socialinių verslų atstovai, kurie gali dalyvauti užsienio stažuotėje. Stažuotė trunka 3-5 d., vyksta lapkričio mėnesį. Visa informacija apie stažuotę bei detalės pristatomos programos metu.
- Registracija į programą vyksta iki liepos 28d., su atrinktais kandidatais susisieksime iki rugpjūčio 2d.
Kas gali dalyvauti?
Socialinių verslų atstovai, kurie:
- Yra smulkaus ir vidutinio verslo subjektų, atitinkančių LR smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo apibrėžimą, atstovai
- Vysto jau įsteigtą socialinį verslą, kuris veikia ne ilgiau kaip 5 m.
- Vysto socialinį verslą, kuris generuoja ne mažesnes nei 5000 eurų pardavimo pajamas per metus.