Socialinis verslas = socialinė problema.
Socialinis verslas egzistuoja tam, kad spręstų socialines problemas. Pradėjus ar norint pradėti socialinį verslą, pirmiausia reikia identifikuoti socialinę problemą bei atlikti jos analizę. Gili ir išsami problemos analizė yra užtikrintas ir tiesus kelias rasti efektyviausią jos (iš)sprendimo būdą.
Inovacijų agentūros nuotolinio renginio metu sužinosite:
• Kodėl reikia analizuoti problemą ir kaip tą daryti?
• Kaip tinkamai apibrėžti problemą?
• Kokios yra dažniausios klaidos, kurias daro socialiniai verslininkai, formuluodami problemą?
• Kaip sudaryti problemos žemėlapį?
Šis renginys yra renginių ciklo, skirto pristatyti svarbiausią informaciją bei įrankius norintiems kurti ar jau kuriantiems socialinius verslus, dalis.
Renginio lektorė: Jurgita Ribinskaitė-Glatzer – socialinio verslo ekspertė, aktyvi Lietuvos pilietinės visuomenės narė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį dirbant su nevyriausybinėmis organizacijomis ir socialiniais verslais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Ji įkūrė ir vadovauja organizacijai „Geri norai LT“. Ši organizacija aktyviai dalyvauja kuriant socialinio verslo ekosistemą Lietuvoje, vykdo gebėjimų stiprinimo programas, skirtas socialinio verslo vystymui, poveikio supratimui ir matavimui.
Kviečiame žiūrėti renginio įrašą: