Kuriu socialinį verslą: kaip pamatuoti kuriamą poveikį?

Inovacijų agentūra kviečia į trečiąjį ciklo, skirto socialiniams verslininkams, renginį!

Jei kuriate ar svajojate įkurti socialinį verslą, turite apgalvoti ir žinoti, kokio poveikio siekiate ir kaip jį matuosite!

Poveikis – labai svarbi socialinio verslo dedamoji dalis. Susipažinti su šia tema svarbu visiems, siekiantiems pozityvių pokyčių visuomenėje.

Netirdami poveikio nežinosite, ar jį darome, ar poveikis tikrai teigiamas – galbūt tai tik graži idėja, kuri neprideda prie ilgalaikio ir tvaraus pokyčio?

Mokymų metu aptarsime:
• Kodel svarbu planuoti ir matuoti poveikį?
• Kas yra pokyčio teorija (ang. Theory of change). Kviesime pažvelgti į savo veiklas ir sudėlioti savo rezultatų ir poveikio grandinę.
• Kaip tirti, kas yra kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai?
• Kaip naudoti gautus duomenis?
• Poveikio matavimo gerąsias praktikas

Kviečiame gilinti savo socialinio verslumo žinias, atlikti interaktyvias užduotis bei naudotis įvairiais praktiniais įrankiais Inovacijų agentūros socialinio verslo platformoje: https://socialinisverslas.inovacijuagentura.lt/

Šis renginys yra renginių ciklo, skirto pristatyti svarbiausią informaciją bei įrankius norintiems kurti ar jau kuriantiems socialinius verslus, dalis.

Renginio lektorė:
Jurgita Ribinskaitė-Glatzer – socialinio verslo ekspertė, aktyvi Lietuvos pilietinės visuomenės narė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį dirbant su nevyriausybinėmis organizacijomis ir socialiniais verslais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Ji įkūrė ir vadovauja organizacijai „Geri norai LT“. Ši organizacija aktyviai dalyvauja kuriant socialinio verslo ekosistemą Lietuvoje, vykdo gebėjimų stiprinimo programas, skirtas socialinio verslo vystymui, poveikio supratimui ir matavimui.

Renginio transliacija vyks „Socialinis verslas“ Facebook paskyroje.

Registracija į renginį vyksta here.